sky

There Is Love - Chasen

音乐随身听:

【欧美流行】There Is Love - Chasen

选自Chasen发行于2010年的专辑《That Was Then This Is Now》。

福音摇滚团Chasen是2006成立的乐团,最初只是Chasen Callahan组建的一个临时乐队,而后吉他手EvanSilver和鼓手Aaron Lord加入,乐队正式成立,开始零散地录制和销售音乐作品,直至08年首张专辑<Shine ThroughThe Stars>的问世才令他们真正成名。

《There Is Love》

You're looking through
你的目光穿越
the fire that burns
那燃烧的火焰
What's on your mind
从你的脑海中
I can tell it hurts
我能分辨出悲伤
Tears don't fall if nothing is wrong
如果没有意外发生,也许不会落泪
So come close
靠近一点
Tonight is still young
今夜风华依旧

Ooh, there is love for you
ohh~给你的爱就在这里
There is love for you in my arms
在我温暖的臂弯
Ooh, you are everything
ohh~你是我的一切
Everything that I'm living for
是我生活的意义
And don't be afraid
不要怕 
to tell me what's on your heart
请向我倾诉你所思所想
Ooh, there is love for you
ohh~给你的爱就在这里
here in my arms
在我温暖的臂弯

Pictures they paint
他们描绘的图画
The memories of my home
我关于家的回忆
Even in a crowd without you I am alone
离开你,即使在人海中还是感觉寂寞
God I know you made an angel for me
神,我知道你让一个天使为我而生
Somewhere close that's my destiny
就在我离我不远的某处,已经是我的命运

Ooh, there is love for you
ohh~给你的爱就在这里
There is love for you in my arms
在我温暖的臂弯
Ooh, you are everything
ohh~你是我的一切
Everything that I'm living for
是我生活的意义
And don't be afraid
不要怕 
to tell me what's on your heart
请向我倾诉你所思所想
Ooh, there is love for you
ohh~给你的爱就在这里
here in my arms
在我温暖的臂弯

Come close hear my breath breathing
靠近我,聆听我的呼吸
Whispering the words I love you
听那爱恋的絮语
Come close see your future
靠近我,看清你的将来
And know that there is hope
你会知道明天充满希望
and there is love for you
给你的爱就在这里

Ooh, there is love for you
ohh~给你的爱就在这里
There is love for you in my arms
在我温暖的臂弯
Ooh, you are everything
ohh~你是我的一切
Everything that I'm living for
是我生活的意义
And don't be afraid
不要怕 
to tell me what's on your heart
请向我倾诉你所思所想
Ooh, there is love for you
ohh~给你的爱就在这里
here in my arms
在我温暖的臂弯

here in my arms
在我温暖的臂弯

There is love...
你需要的爱情
in my arms... 
就在我的臂弯

评论

热度(64)